Najnowsze Wpisy

MAM WZÓR!! Komentarze (1)
13. stycznia 2004 15:29:00
linkologia.pl spis.pl

No własnie wróciłam ze szkoły. jak zawsze były nudy :P, wychowawczyni wystawiała oceny z zachowania. niewiem jak to sie stało ale mam WZÓR!! to cud!!! :-) i teraz jestem cała happy :D .

w sobote jade do kina, z moja ulubiona pania i oczywiscie z Agula! (agus masz odemnie pozdro)

i co by tu jeszcze napisac?? i dzisiaj znowu nie było polaka wiec siedzielismy na swietlicy no i jak zawsze były niezłe nudy.

chciałam bym pozdrwic Kudłata , która jest chyba odrobinke załamana! Kudłata wszytko bedzie ok!! no i oczywiscie pozdrawiam Krzywa, Karolcie, Iwonke i Madzie.

a z chłopaków to Przemka, Bartka i Przemka :P

koncze papatki

 

kingul@ : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

heroinka | zarabiajwnecie | i-kto-to-pisze | taxiwbielsku1 | kent | Mailing